lördag 3 april 2010

Lunch!

Sådärja!
Idag är jag på strålande humör!
Även fast vi var 2 vikarier, min deligering gått ut och 2 skulle dulkas + att en pissat ned hela golvet 7 imorse så är jag glad!
Det är konstigt det där med humöret, tur jag är tjej och kommer undan med nästan vad som helst.

Jobbar som sagt till 16.30 och sedan ska jag duscha och fara till Tallberg för att äta gomat:]
Elvira följde med mig hem till Åsele igår så jag vågade sova här. Ja jag vet att jag är en mes.. jag är mörkrädd till och med i Roberts lägenhet fast han är där.
Brukar vakna och lägga mig typ under honom på natten för att jag är mörkrädd.
Det sjuka är att det är på senare tid jag blivit det.. man blir fegare med åren!
Imorgon kommer btw min lover och hämtar mig:) Han är så snäll! I adore you.

Nu ska jag äta ost-och skinkpaj och dricka pucko!

I can't find the words to say
They're overdue
I would travel half the world to say
I belong to you

Inga kommentarer: