fredag 2 april 2010

Fredag

Sitter i Åsele på min rast.
Har just varit och handlat till dom i Tallberg.
Jag är här och jobbar på Åseborg till 20 ikväll.
Imorgon till 16.30 och delat på söndag.
Jag vill inte vara här nu.
Eller alls?
Jag vill inte vara i Tallberg av olika anledningar men jag hatar det här pisshuset och vägrar vara här ensam.
jag äter chips till lunch.
Humöret ligger på -2000 och jag har varit påväg att gråta på jobbet typ 10 gånger.
Det är jobbigt då man är påväg att gråta utan anledning hela tiden! Det är som att man vill gråta för att man är påväg att gråta, det känns så sorgligt.
Aja.. nu ska jag plocka upp mig själv från golvet och fara på jobbet.

Hej




I try to hold it all inside
but just for tonight
the top of the world
sitting here wishing
the things I've become
that something is missing
maybe I...
but what do I know

Inga kommentarer: