söndag 14 mars 2010

Is it getting better?

Hård lördag!
Vaknade kring 8, steg upp lite för sent, handlade fika och köpte solglasögon - sedan drog vi till Kattisavan.
Väl där fick jag träffa Roberts pappa för första gången! Jag tror han gillade mig för jag hjälpte till att skotta snö. Han tyckte också att jag drog roliga skämt.
Vi körde till Buvika och Rebecca åkte skidor efter, stackarn:P
Det var förövrigt hemskt för inga spår var gjorde så Robert fick köra egna spår med mig bak, jag var livrädd!
Hatar skotrar såvida man inte kör sakta på ett uppkört spår.
Nu gasade vi ju hela tiden och jag såg inte ett piss plus att Robert rörde sig hela tiden. Kort sagt trodde jag min stund var kommen.
Väl framme i Buviken var det molnigt, blåsigt och kallt.
Vi fick efter många om och men upp något som liknande en eld med hjälp av cirka 1 flaska tändvätska. Jag fick iaf 1 korv.
Trots att det mest var kallt var det faktiskt roligt! bra sällskap gör grejen.

Senare fick jag även dricka te med Roberts pappas tjej Alexandra.
Hon låtsades iaf vara trevlig (sa att jag var sooo tiny and cute..?), om hon är det tvivlar jag lite på.
Vi blev bjudna på middag 2 gånger. Robert sa nej och jag sa ja...
Får se om vi kan slingra oss, annars befinner vi oss i Kattisavan nästa helg.

Efter dusch och asgod egentillverkad thaimat fick vi besök av Erik, Emelie, Svante och Lido.
Erik hade som vanligt med sig cupcakes (det tackar vi för), men det kunde inte kompensera upp den oerhört felaktiga vinnaren i melodifestivalen!! Come on, Anna? Sveriges befolkning tycker tydligen inte vi ska komma in på top 10 ens i Eurovision.
Anyway så for dom efter 23 och vi la oss nästan direkt - Robert var slut på och han sover än i skrivande stund.
Nu ska jag se SATC och äta upp fikat sedan igår.

Did I disappoint you?
Or leave a bad taste in your mouth?
You act like you never had love
And you want me to go without

Inga kommentarer: