fredag 12 mars 2010

defining moments

Helg!
Ett tag sedan jag skrev här.. detta beror på att jag slavat OCH varit väldigt förkyld!
Är fortfarande förkyld till och med.
Sedan sist har Robert hunnit fylla år:) gammgubbe, men jag gillar honom ändå.
Jag gav honom frukost på sängen och tårta.

Har faktiskt tänkt ut hans "riktiga" present och allt, men eftersom jag var dösjuk måndag och tisdag hann jag inte innan hans födelsedag.. sedan tänkte jag att om han inte säger något skiter jag i det:P
Nu ikväll ska vi ha fredagsmys och bara slappa, I hope!
Är kroniskt trött.
La mig 21.30 igår och sov till 08.30 - fortfarande trött.
Det är hemskt och tråkigt.
Känner mig dötråkig som inte orkar vara med Robert alls.
Imorgon ska vi iaf försöka ta oss till Kattisavan och köra skoter.
Vi ska åka 09 enligt Robert för att hinna komma hem, duscha och laga middag innan vi får besök.. tjenare säger jag!
Förjäkligt att kliva upp innan 09 på en lördag och åka skoter/vara trevlig.
Jag vill bara vara hemma och ha det tyst for a change.
Men men, vad gör man inte för kärleken?

Inga kommentarer: