fredag 12 februari 2010

too bright to see

Igår for vi tillbaka till Lycksele och på kvällen kom Svante, Lido, Erik och Emelie hit och spelade ps3 med oss.
Det var faktiskt riktigt trevligt, till och med då killarna spelade worms och jag och Emelie bara satt och glodde.
Efter dom farit tittade jag och Robert på första avsnittet av True blood och jag tror faktiskt han gillade det!

Oh, igår fick jag svar ifrån rektorn i Åsele att Lycksele SKA starta en uska-utbildning iår:O Då jag skrev och frågade sa dom att dom inte skulle.
Så, till hösten börjar jag läsa till undersköterska:)

En annan sak som också hände igår var att en tjej från bolaget vi ska resa med ringde och sa att vi skulle få uppgradera våran resa om vi ville, för endast 400 kronor var!
Tydligen var hotellet vi skulle till bara 4-stjärnigt (vi misstänker att de sänkt:P) men det här är verkligen 5-stjärnigt, bara poolen är 10000 kvadratmeter:D
Det fina är att hela resan egentligen kostar 21000 kronor men vi betalar bara 15000:) win! Ibland ska man ju ha lite tur också.

2 kommentarer:

Robert sa...

Jag längtar <3 !!! :D

Kati sa...

Varsvare? Skriv ett inlägg om allting som har med resan att göra :D