fredag 12 februari 2010

hungry heart

Nu har vi sett på Up, som förövrigt var riktigt bra! - och börjat se orphant, som jag inte tycker är bra.
Robert verkar dock vilja se klart den så jag får väl offra mig då.
Jag har smällt i mig nästan en hel 200 grams chipspåse, 1 liter dricka och godis.. mår inte riktigt bra och känner att jag lätt skulle kunna gå och lägga mig i syfte att sova.

Inatt drömde jag btw två drömmar.
I den ena var jag Harry Potter och stod och kastade Avada Kedavra på Lord Voldemort i 4 dagar (sjukt), och i den andra drömmen diskuterade jag och Robert om vi skulle adoptera innan vi fick egna barn.. haha.
Försöker övertala honom till en katt eller dylikt till att börja med iaf.. eller inte övertala men göra honom mottaglig för tanken på det någon gång i framtiden, men han verkar scarred for life tyvärr.
Drömmer sjukt mycket drömmar nowadays! undrar vad det innebär..

Och jaaaa Cookie, jag ska skriva allt om resan:)



When I saw you last night, I wanted to say:
"Run away with me, away from these cynics"
That this could be the start of something truly real
But all that I could say was "hey"