lördag 6 februari 2010

jag går inte isär när jag går med dig

Vaknade waaaay för tidigt idag!
Jäveln som bor under är döv.
Hans väckarklocka ringer varje morgon och det tar honom evigheter att stänga!
Nu har han ändrat så att radion går igång och idag var den på över 2 timmar.
Det låter som att någon står och pratar i Roberts kök ungefär.. ska skriva en lapp åt han eller något.

Iaf så har jag nyduschat nu:)
Ska fundera på vad jag ska ha på mig ikväll och måla naglarna snart.
Sedan ska jag försöka sätta i håret på mig själv... har inte så mycket förtroende till att Robert klarar det;P Annars skiter jag väl i det.


En timme en minut
Här står tiden stilla
Jag är bara ljud
Jag gör allt på ren vilja
En timme en minut
Jag står bakom tätt intill
Jag har ett kontrakt med Gud
Så jag gör som jag vill

Inga kommentarer: