fredag 5 februari 2010

Crack the shutters

Igår då jag åkte till Lycksele var det bara jag och Magdalena på bussen, trevligt att catcha up!:)
Hon kommer nog också vara med oss imorgon så det blir roligt!

Imorse klev jag upp 08.30 för att hälsa på min praktikplats.
Det är ungefär 3 minuter om ens det från Roberts lägenhet så det är helt perfekt!
+ att personalen verkar skitbra.
Det äldsta barnet var 4 så dom var rätt gulliga allihop, men även rätt högljudda.
Dom hade iaf tydligen valt ut mig bland massa andra som sökt praktik, dom ringde mig dagen efter jag skickat ut mail, så det känns ju roligt:)
Jag var även den första praktikanten nånsin som kommit och hälsat på innan praktiken börjat.
Det känns dock skönt för nu vet alla vem jag är och barnen älskade mig typ.
Såg nu att jag fått 3 andra svar också, tur att jag redan sagt ja till den här som är så nära!

Sedan jag kom hem har vi busat lite (jag har slagit Robert med en kudde, han är värdek) och nu ser vi tv.
Idag ska vi gå ut och gå, färga varandras hår och ikväll ska vi laga fläskfilé och äta chips.

Nu ska jag gå och nypa honom i sidan, han skriker som en flicka då;)

The guts it's taken you
Just to say what you mean.
Let's do this right tonight.
'Cause there's no inbetween.

Inga kommentarer: