tisdag 8 december 2009

There's a shoulder where Death comes to cry

Som vanligt då jag letar musik ramlar jag in på "dystra låtar".
Det är inte så att jag är dyster, jag gillar det bara.
Det var en som sa till mig en gång "Din musik är som en lång grå väg med döda träd".
Det kanske är så:S Jag gillar det dock.
Nu ramlade jag iaf in på Shining, just nu Neka morgondagen, något som Svante lyssnade på då vi var på fest där.
Faktiskt aldrig hört dom förut, men jag gillar dom!
Rätt dystert - död, blod och krossade hjärtan, men är inte det vackert?
Jag blir uppiggad snarare än deppig.
Får lust att shotta starksprit och frusta sådär manligt!
Synd att majoriteten inte vill festa till sådan musik, det hade varit sweet.

Jag längtar tills jag får höra Eddie Meduza med gott samvete, det är verkligen livet!
Punkdjävlar och sådär.
Jag vill dricka en knallgrön drink! det ser så smaskigt ut.
Tror jag ska ta med karamellfärg, det är festligt.
Även så vill jag ha glitter i min drink.


I don't mind what they say
And I don't need what they got
If you don't like what I say
Put it in your blog
I promise no one even gives a damn

Inga kommentarer: