tisdag 8 december 2009

Jag tror det är ett virus på datorn.
Jag skickar konstiga länkar på msn!
Men då jag scannade så sa datorn att den inte har virus..
Nu vågar jag iaf inte gå in på msn.

Jag har fuskat.
Vill inte säga det till Robert, så han får läsa det här.
Jag åt 3 bitar pizza, med salami.
Det får jag inte egentligen.
Det värsta är att det inte ens var gott.
Okej, jag ska inte bli helt nojjig, men känner aldrig ni att ibland då ni ätit något onyttigt var det inte värt det?
Så kändes det iaf, onödigt fett på min rumpa.
Imorgon ska jag gå 1 mil eller något.
Synd att jag inte köpt nya hörlurar bara, jag blir cp på ljudet.
Dom kanske?

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

alla skickar det där på msn tydligen.. MEN Hallå! Du kommer få träningsstöring igen!

Robert sa...

Hallå där! Om du fuskar får jag också det! Kebab-Pizza here i come! :D