onsdag 4 november 2009

rumored nights

Blogg.
Här skriver jag inte så ofta.
Mest för att jag så sällan sitter vid datorn.
Iaf så var halloween trots vissa omständigheter roligt!
Dock tycker jag att folk inte ska lägga sig så mycket i andras liv, well well, det bevisar väl hur lite de har att göra.

Jag såg ut såhär:
+ bättre sminkning + 1 till vitt öga.. jag har dock ingen egen bild på det.



Jag glömde mina glasögon i Lycksele så jag är halvblind fram tills nästa onsdag, inte okej.
Det svider redan i ögonen.

Imorgon ska jag ta upp min träning, även om jag och R faktiskt varit duktiga på att promenera, och ihelgen kommer Amanda hem så då lär jag sabba träningen.

Hm ja, jag suger på det här med uppdatering men jag har sånt som är roligare att göra, äntligen.
Sedan så är jag rätt arg och besviken på vissa i min närhet och det vill jag inte skriva ut här, eller jag vill, men till skillnad från vad folk verkar tror så är jag rätt snäll.

Inga kommentarer: