onsdag 28 oktober 2009

så sommaren kommer

Idag jobbade jag 12-21, inte så sweet faktiskt.
Jag drack kaffe till förbannelse men fick bara ont i magen, inte blev jag då piggare iaf.
Även så höll jag på att göra en faceplant då jag gick till jobbet.. slask, det hatar jag, men slask ovanpå is är en dödsfälla!
Jag vill ha sommar igen.
Och då det är sommar vill jag ha vinter.
Så är det med människor.

Jag såg idag att jag ska till optikern på torsdag och inte imorgon, bra!
Så imorgon ska jag packa allt jag behöver till halloween.
Jag kommer glömma typ det jag ska ha på mig.
Aja, det blir nog gajj!
Husfest hos okänd man kan aldrig slå fel!

Även så har jag gett Robert klamydia i ögat?
Han är snäll han.

Nu ska jag sova


I'm gonna write a truthful song over an eighties groove
I'd like to let you know I'll always be straight with you
I stole my personality from an anonymous source
And I'm gonna pay for it too, I don't feel bad about that
Give me my chance back

Inga kommentarer: