måndag 14 september 2009

It all just ends up tasting watered down

Sitter hemma i Åsele nu och skriver lite på religionen samtidigt som jag ser Death Note.
Tillbringade min lördag i Lycksele supandes och min söndag kexandes lite överallt.
Fy satan va jag mådde dåligt.
Tror aldrig jag mått så illa nånsin.
Alkohol har börjat förlora sin charm, sadly.
Jag kan räkna på 1 hand tillfällen jag druckit sedan början av juni och det finns nog en anledning.
Jag ser helt enkelt inte det roliga i att slösa massa pengar på något som får en att tappa omdömet, göra bort sig, bråka med sina vänner och gråta utan anledning.
No sir.
Eller så behöver jag ombyte..

Är även less på att killar tror att man är kär i dom.
Dom gör allt för att man ska gilla dom och när man sedan gillar dom - notera att jag även GILLAR äppelpaj - så blir dom livrädda och vägrar höra av sig.

Jag skrev ett sms till whoever:
Är du verkligen så virrig som du sagt så att du "glömmer" att höra av dig, eller är jag så ointressant så du inte vill ha något med mig att göra?
Detta efter att han inte tagit initativ att höra av sig på LÄÄÄNGE.
Han svarar:
Det beror inte på dig.
Jag antydde något förut men efter att ha rannsakat mig själv kom jag fram till att jag inte vill ha något förhållande, för det var väl ditåt vi var på väg?

Alltså what?
Han ANTAR att jag gillar honom mer än han gillar mig, han kan inte fråga mig om det?
Han valde alltså att ignorera mig för något han trodde.
Fine, redan där visar han hur omogen han är så det var ju bra att jag inte satsade på det.
1. Killar, varför är ni så rädda för att binda er? det är barnsligt.
2. Sluta tro så mycket om er själva.

Nu dömde jag ut alla killar, jag vet, och jag bryr mig inte.

Nu ska jag njuta av mer anime och skriva färdigt religion.

Cya.

in my eyes, closed and jaded
it's no surprise the lights are fading
I'll always walk away
you'll always hear me say I don't need this
I've been given such a gift
shame to take advantage of it
watch it, wasting leaves you wanting more
be careful what you're wishing for

1 kommentar:

Yaah sa...

Jag håller med dig.