fredag 11 september 2009

he's turned in to my curse

Kollar på Death note - igen samtidigt som jag kollar yrken och systembolagets utbud.. den här gången ska jag dricka något gott.

->

Det står mellan polis, brandman eller kriminalvårdare alternativt mentalskötare.
Har det här någon underliggande mening?
Jag vill antingen fånga kriminella, rehabilitera kriminella, rehabilitera crazy people eller rädda liv.

Jag kan inte bestämma mig.. jag vet inte vad jag skulle passa som.
Egentligen kanske jag skulle passa bäst på ett dagis, men det är svårt att veta vad man vill satsa på.
Jag borde dock satsa snart om jag ska hinna bli något.
Något fysiskt iaf.. det ska fan svida överallt så man däckar då det är dags att sova och det ska göra ännu ondare då man måste kliva upp.. då vet man att man lever!
Ojoj.. alla dessa beslut.

we're all the same
and love is blind
the sun is gone
before it shines
and if the answer is no
I can change my mind

Inga kommentarer: