måndag 21 september 2009

I en spegel som jag har

HUNGRIG!
Jag vill gå och handla men jag har ingen aning om vad jag ska handla för jag vet inte vad jag är sugen på..

Även så har jag ett problem jag vill att ni ska lösa!
Tänk er det här scenariot:
Du går in på ica en dag utan en tanke på något alls egentligen så du plötsligt ser något intressant.
En lång kille med tatueringar och mörkt hår står och väljer pålägg.
Du hajar till "vem fan är det där!?"
Han går förbi NÄRA och ni får ögonkontakt.
Det visar sig att det är en kille som ALLTID bott där du bor och egentligen alltid varit mer eller mindre i närheten, dock känner du honom inte.

Ja, scenario och scenario, det var vad som hände.
Så, vad skulle ni göra nu?
Jag har lite svårt att släppa tanken på honom och varför i satan jag aldrig sett att han finns förut!?
HUR tar man kontakt utan att verka som ett desperat sär?
Jag har verkligen ingen aning hur man gör.

Ni vet jag har feber
det fick jag redan som barn
måste visa att jag lever
så därav mitt tjat

Inga kommentarer: