onsdag 2 september 2009

game over

Haha, uppdaterarN^, NOOOT!
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Jag är mer en "fråga så svara jag" kinda girl, det är svårt att bara skriva, oftast skriver jag ju då jag är upprörd med.
Men öhm.. Jag har börjat lyssna på ägig musik! mer än förut alltså!
Lyssna på Hadouken! och Lady Sovereign - askalas!

Vill beställa massa kläder! Höstkläder is the shit!:D
Jag har även börjat få mersmak för kläder som drar mer åt feminint, ni som känner mig vet att jag inte direkt är kvinnligheten själv, men jag tänker investera i klackar i höst!
För mina manliga läsare är det kanske mindre intressant det där med kläder, men what the.. ni vill väl ha något fint att titta på så kläder borde spela roll;P
Trodde jag skulle vara helt jävla fattig av någon anledning innan jag gick in och kollade kontot nyss - jag är dålig med pengar - men jag är rik! HELT OTROLIGT!
Nu ska jag bara försöka hålla på dom jävla pengarna så jag kan köpa kläder och tatuera mig i någon ordning! It's been too long.

Sedan så är ju hösten så mysig för att det är mörkt!
Ljus, myslampor, thé och kramar:D Kramar vet jag inte riktigt vart jag ska få.. man kanske kan hyra någon? eller sno helt enkelt, det brukar funka ibland.
Och även så börjar det bli svalare så man får ha mössa! I LOVE MÖSSA! ska köpa sju......tusen!!
Och snart fyller jag år!
Då vill jag ha en fet fest med killar som strippar, fast tjejer går också bra, bara någon är naken! höhöhö.

Nu ska jag nog sova innan jag får för mig att beställa massa skit över internät.
Men jag vill... men neeeej... det svider i hjärtat då jag ser allt vackert jag vill köpa!
Gosh.. Johhny Depp på postorder tack!

EN av världens bästa låtar

Han är fan inte ful heller!
Och jag har sett han LIIIIIIIIVE;)

Inga kommentarer: