söndag 2 augusti 2009

väntavänta!

Linnéas kommentar på föregående inlägg lugnar inte mina nerver.
Jag veeet, jag funkar också så! om det så gäller 30 sekunder så skulle jag lätt välja dom 30 sekunderna.
Men jag vet inte hur pojkar funkar... hur funkar ni? wanna read minds..
Anyway, bara därför kör jag nu min igonerar-teknik.
Den funkar oftast mycket bra, även killar känner sig efter ett tag utelämnade och skriver/ringer.
Jag HATAR då man inte vet saker som andra människor tänker.
Jag hatar även då jag är medveten om att det finns saker som undanhålls för mig.
Jag vill liksom döda någon.

Nu ska jag bädda om i min säng och sedan äta för att därefter återvända to my personal hell.
FAN vad jag hatar att jobba!
Aldrig att jag kommer kunna försörja mig själv på heltid.
Ikväll då jag slutat ska jag ut och gå.. jag måste göra det med jämna mellanrum för annars exploderar mitt huvud och mitt hjärta är jag rädd.

Gosh, om jag bara kunde sluta tänka ibland.
You can hear me?
Truly?
At last!
It has been so long
since anyone has been able to see or hear me
That boy over there
I've been calling to him for ages
And he doesn't even know I exist


Inga kommentarer: