söndag 2 augusti 2009

it's the me that I let you know

Börjar jobba klockan 11, känns inte alls upphetsande för jag slutar 20!
Igår gick jag delad tur och kvällen avslutades med årets buzzkill då en tant istället för en efterlängtad pojke infann sig på Gullvivan. Det sög NAAANTING.
Jag var så upprörd att jag gick och la mig klockan 22.

Det faktum att jag tycker att det sög stör mig.. för jag blev spontant sur, typ.
"naaah, jag fick välja om jag ville vara där eller på 4klövern, filåt."
Okej... 10 timmar av variation prioriteras framför kanske 10 min med mig, jag förstår och har ingen rätt att blir sur.. jag är tjej!!! det ligger i mina gener att bli förbannad om jag inte kommer först på listan!
Ja, alltså, jag måste göra något åt det här.
Jag hatar såna tjejer, som bara tänker på sig själva.
Jag analyserar även ALLT! ni ska se virrvarret i mitt huvud!
"varför gjorde han så?","varför sa han så?", "vad menade han?" och sedan tänker jag ut minst tre olika scenarion till varför.
Jag slutar med detta sjuka beteende nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuu, NU!

Vi hörs efter jobbet kanske.

to buy the truth
and sell a lie
the last mistake before you die
so don't forget to breathe tonight
tonight's the last so say goodbye

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Hade han verkligen velat träffa dig, hade han valt att vara på gullvivan! Iaf jag fungerar så. Så fort jag får chansen, springer jag på andra avdelningar och spanar. Försöker komma på en ursäkt att gå ned dit i eftermiddag.. (tror även en annan på en avdelning, bara springer upp till oss bara för att spana :P )