torsdag 27 augusti 2009

something new

Det blev ingen uppdatering igår för datorn var upptagen och jag orkade inte, nu är jag dock mer människa.
Jag orkar inte dra ALLT som hände eftersom det skulle ta sån jävla tid.
Men vi shoppade, gick en hel del (var ute minst 6 timmar varje dag), åt jävulen och sånt ni vet.
Såg även Peter från Bandit rock och Amir (Kissies förra bff;P).

Lördag, alltså stage dive, var inte vad jag hoppades på tyvärr.
Jag hade om jag ska vara ärlig inte speciellt roligt, mest ont i magen.
Dead by april var underbara, men that's it, jag skulle aldrig i hela mitt liv betala för samma upplevelse igen.

Fredagen var dock rätt kul med utgång och världens sämst blandade drinkar!
Menar, då jag kommer fram till baren och säger "ge mig något starkt" så förväntar jag mig att det ska smaka satan och svida i hela kroppen då jag dricker den varpå jag knappt kan gå, men icket! I Stockholm smakar de starka drinkarna lime och resten är alkoholfritt, typ.
Dansade as hell, men Björne var svettigast, det rann everywhere!

Annars så.. ja intervjun gick bra och jag ska få höra om det senare, kanske idag?
Även så saknar jag redan mina kusiner lite, vi träffas för sällan!
Men hur det än utvecklar sig så ska jag snart dit igen och det känns underbart!
Även om vissa händelser gav mig heartache och gjorde mig besviken och förvirrad and shit så hjälps det inte, jag är kär i Stockholm.

forget happiness, I'm fine
I'll forget everything in time
I swear I didn't know
you know me, how I can't let go
and we're not guts, we're just hacks
all that life amongst the cracks
the scars. the siege that breaks
the ugliest scene, the worst mistakes
and everywhere I see his face
such a beautiful child, such an awful waste
and there's no innocence like his
just emptiness and nerves

Inga kommentarer: