lördag 29 augusti 2009

saturday - away

Men OJ en sån säreget dålig dag!
Jag har jobbat, alla sket ner sig samtidigt, dom strippade, rev ned blommor och åt oss ur huset!
DÅRHUS!
Sedan fick jag en ljusglimt, cirka 5 min med bytet för natten, men det gick snabbt över i bitterhet!
Glenn ringer: jag far hem nu och skjutsar dig till Lycksele.
Jag ska poängtera att jag tjatat på ALLA jag känner att skjutsa/hämta mig.
Iaf.
Det slutar med att Glenn är för seg, stor mening att vara där 01 liksom.
Och Ante, som jag tjatat på mest, skrev nyss "jag önskar att jag hämtat dig".
Cry about my body;P

Aja, det blir alltid såhär när jag vill vara lite impulsiv! det skär ihop.
Fy så tråkigt.
Nu är jag sugen på att aldrig festa igen.
Mitt nya liv börjar ju för nionde gången imorgon så jag kan inte dricka på aslänge.
Happ, så roligt var det!

with you on my mind
and my heart held in your hands
screaming
break me
break me

Inga kommentarer: