fredag 28 augusti 2009

the death of me

Har spenderat dagen med att försöka hitta de perfekta jeansen och läst.
Har även bakat och nyss sett kristallen - helt fel personer och program fick pris.
Ramlat ned från fulträdet och slagit i alla jävla grenar.

Jaa.. inspirationen är inte på topp kan jag säga!
Luften har som gått ur mig...
Vill inte skriva precis ALLT jag tänker och känner här, eller jo, det vill jag, men det skulle innebära att jag lämnar ut personer och säger saker som jag egentligen borde säga till dem in person men kanske inte vågar eller vet hur.

Hormonell;P
Nä men, det känns som om jag borde omvärdera saker.
Allt är inte som det brukade och det svider i mig, i magen, hjärnan och mest i hjärtat.
jag vet inte vad jag ska tro eller göra.
Jag vet inte om jag litar på den enda personen jag trodde jag kunde lita på.
Vart ska jag då vända mig?
Om mina ord inte väger tyngre än allt annat, varför ska jag ens prata?

Jag kanske bara borde släppa det, hela grejen gjorde ont men var inte en SÅ big deal, kanske.
Det faktum att jag totalt ignorerades och vägde minst i Ditt hjärta i sammanhanget, det är det som gör ont.

Fan.. jag borde byta blogg och sluta gnälla.
Ny kula, eller hur man säger.
Det får eventuellt bli morgondagens göra, ja efter jag slutat jobba klockan 21 alltså - delat imorgon.
Well, allas hjärtan måste gå sönder ibland.

take care

do I have nothing good left to say?
do I need whiskey to start fueling my complaints?
people love to drink their troubles away
sometimes I feel that I'd be better of that way
'cause maybe then I could sleep at night
I wouldn't lie awake until the morning light
this is something that I'll never control
my nerves will be the death of me, I know

Inga kommentarer: