fredag 7 augusti 2009

I do not want you to like me

De ringde 11 från Gullvivan och ville att jag skulle jobba 12-20 på min lediga dag.
Jag är fan ALDRIG ledig!
Jag sa iaf NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Dom: men 16-20 då?
Jag:.....okej då.
Jag är för snäll! det är nästan så att det är kriminellt.
Så ja, so much for my day off.
Lär ju måsta jobba imorgon också säkert!
Borde fan stänga telen och gömma mig under täcket så att ingen får tag i mig.
När jag kommer hem klockan 20 måste jag klippa gräset... cry.
Jag hoppas VERKLIGEN att DU hör av dig ikväll!!! I could use some loving.

Även så kommer min kära kusin snart!
Hur ska jag roa honom... det var jag mycket oroad av först.
Sedan sa min vän Linnéa följande:"Han får acceptera att det är Åsele.", det är ju sant! Det går inte att göra något av något som inte finns.
Så vi får helt enkelt sitta på mitt rum och knarka eller något.
Jag ska bo i Stockholm 1 vecka i oktober, det kommer nog smida I hope, jag får liksom inte ut något av livet på det här stället.


I'm off.

På den här bilden ser han ut ungefär som jag tänker mig honom:
pimpig, flottig 08 med alkoholbesvär och uppkäftig aura.

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Jag tar åt mig. Men jag vet inte om det är mig du menar :P Ska jag ringa eller? :P