fredag 7 augusti 2009

baby boy can't lift is headache head

Japp! nyduschad!
Skulle ju sluta 20 men ja... direkt jag kom dit ändrades den saken.
Berit: Vi har det körigt här! Jag började 7 imorse men måste gå till 21 eftersom Benny blev sjuk.
Jag: Men Berit, du kan ju gå hem 20 så går jag till 21!
Alltså, jag måste vara besatt! Det är inte jag som pratar!! någon vill mig något ont!
Iaf, jag sa nej till att jobba imorgon, enough is enough!!

Har förövrigt lämnats att dö ensam ikväll, min telefon är tystare än nånsin.
Linnéa, jag menade ju inte dig.. även om jag gillar dig också!
Jag får helt enkelt roa mig med blood + - ny anime jag börjat med, och chips.
Kanske ska se fear and loathing in las vegas också! Depp äger ju i den och alla andra filmer han är med i! Jag ska starta en collection av alla filmer han är med i.
Tror att jag senare ska ta en promenad med min musik.
Det finns typ inget skönare än att gå runt mitt i natten och lyssna på musik, det känns lite som om man vore helt ensam i hela världen, och ja, ibland känns den tanken frestande.

Han är en sån man skulle vänta länge på
om man bara fick chansen

Inga kommentarer: