lördag 4 juli 2009

Stockholmsjävlar

Har camat med min kusin Björn och hans kompis Micke.
De drack whiskey och dampade.
Söta pojkar!
Men jag förstår inte varför dom tycker att stockholmare (läs stockholmskillar) är så coolt?
Dom säger att dom ska hit på marknaden, det hoppas jag verkligen inte!
Såhär beskriver dom nämligen att ha kul: Silvertejp och vaselin. Jag vet inte hur det är med er, men det lät nasty tycker jag.

Iaf så säger dom att om jag flyttar till Stockholm ska dom försörja mig, det var väl snällt?:D
Jag har det skriftligt så dom kommer inte undan!
Jag vill iaf flytta mer och mer för varje dag... sedan att någon faktiskt vill att jag ska göra det får mig bara att vilja mer! Det är inte direkt något som väntar på mig här.

Nu ska jag iaf sova, börjar 7 imorgon.

Dagens citat tog Björn
"Könssjukdomar är som med pokémon. Man är inte cool förrän man har alla."
Mhm! Gotta catch 'em all. - Nu tänker jag inte ta i det äcklot;P


2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Jag vill att du flyttar! Så att jag kan ta min tumme ur röven och följa med. För varje dag som går så känner jag ett större och större behov av att behöva gifta mig med dig..

Hennes Kungliga Majestät sa...

Inte för att du skulle bli lycklig utav det, utan för att jag skulle bli det! I need you badly