söndag 5 juli 2009

jag har fastnat mer för tvåsamhet som grej än för dig, hurså?

Ser massa True blood! fett bra!
Har egentligen inte så mkt att skriva, som ni inte redan vet alltså.

Imorgon är jag ledig och ska måla, köpa färg till mitt rum och städa:) det kommer bli fint och alternativt! Det är där jag och Linnéa ska förfesta på marknaden;D haha.. vi kanska ska ha disco..
Marre och Ante, vart ska ni sova?

Jag ska se klart ett avsnitt och sedan ska jag lägga mig i sängen, lyssna på Rammstein och läsa om vampyrer, peace out.

wake up, everyday it’s a daydream
everything in my life isn’t what it seems
I wake up just to go back to sleep
I act real shallow but I’m in to deep
and all I care about is sex and violence
and a heavy bass line is my kind of silence
everybody says I got to get a grip
but I let sanity give me the slip
some people think I’m bonkers
but I just think I’m free
man I’m just living my life
there's nothing crazy about me

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Jag såg van Helsing ikväll. Kände att jag nästan gatt betala resa till du och jag till Transylvanien! Det är bara ett måste!

Marlene sa...

Jag vet faktist inte, men jag tror vi kommer sätta upp tält på ungdomscampingen. bara vi får tag i ett, haha.
Men vi får väl duscha hos er, ante sa något om det :)