måndag 4 maj 2009

it breaks my heart to know the only reason you are here now is a reminder of what I'll never have...

Jag är ledig idag, vilket känns bra.
Jag ska snart ut och promenera med Amanda och sedan ska jag göra läxa / se Gin densetsu Weed;D
Vi åt jävulen igår!
Tacopaj, chokladkräm, lösviktsgodis, chips, pepsi blaha blaha.
OCH! 70 % av allt det här är kvar idag!
Hur i h-vete sa jag kunna låta bli att äta?;P

Jag har även börjat spela rugby, vilket känns jävligt typiskt mig.
Jag liksom faller för grejer som låter manligt.
Egentligen ser jag det mest som ett tillfälle att träna - jag gillar att göra saker på fasta tider.
Så vi får väl se hur det går.. med allt.
Beachen -09 är liksom lite påtaglig.



Under one umbrella, just talking and joking
And I knew that I'd love you, for as long as you'd let me
And I haven't caught my breath since the moment that we met

Inga kommentarer: