torsdag 7 maj 2009

Åh herregud så tråkigt!

Kort update:
Jag har hittat en ny anime! - wolf's rain!
Jag tänker titta på det HELA natten!
Jag är hemma i Åsele.
Jag har världens snyggaste regnrock!
Jag har massor med läxa.
MIN STUDENTMÖSSA ÄR FETT MED PARA!
Jag ska beställa studentkläder imorgon.
Jag ska besöka högstadiet för första gånger på forever imorgon!
Min lillasyster skaffade kille före mig.
JAG VILLE HA POJKVÄN NU!!!
Jag kommer aldrig få det - för jag tror att jag är oförmögen att bli kär.

Jag vet detta, för att sedan jag blev singel har jag myst med åtskilliga killar - utan att låta som en slampa då.
Men det har ALDRIG pirrat i magen som det gör då man vet att man gillar någon.
Jag drömmer inte om någon, smsar någon, skyndar mig hem från skolan för att prata på msn med någon.
Detta faktum gör mig sad.
Jag vill vara kär!
Då man satt uppe hela nätterna och smsade/pratade i tele/pratade på msn.
Inte kunde tänka på annat.
Rodnade då man såg personen.
Vad glad oavsett om det regnade eller solen sken.

Kan jag få träffa min manliga soulmate nu, tack?
Fast han kanske bor söderut, så jag får flytta dit!

Dom fann en kropp nere vid vattnet idag
den måste legat där hela natten
Kulhål tvärs genom bröstet
lungorna fyllda med vatten
Fick någon tyst på dånet?
Var det värt besväret?
Jag känner skulden och skammen
fast jag aldrig höll i geväret

1 kommentar:

Yaah sa...

EMO! :D me likes