måndag 27 april 2009

like oxygen

LÅNG skoldag!
Fick dock sluta tidigare eftersom Ingela tagit Christers arbete i rasism!
Alltså - det vi skulle göra i rasismen har vi redan gjort i historia b..
Stackars Christer;P
Så då gick jag till stan, tog bussen till universitet och träffade Patrik:D
Ja, för Amanda sett med han.
Han sa att jag skulle läsa och rätta hans arbete... jag sa ja, men han verkade skoja.
Jag tror jag är kär alltså!
Blir sådär fnittrig då han kollar på mig.
Amanda ska luska ur honom vad han ska göra på Valborg;D
Jag är inte den som är den.

Ska även till Emmoth den 20 maj, OCH kunna gå på kulturnatta den 23!
Och helgen efter det är det brännbollsyra.
Det blir till att ligga i.

Nu ska jag ut och gå med Katja snart!
Och imorgon börjar jag 10.40.
Softish.

Before you let me fall
Kill me so I don't feel it at all
Push my body up against the wall
And pick your poison
Cause everything feels wrong
And I don't know where I belong

Inga kommentarer: