tisdag 28 april 2009

it's a hardrock life

Oj så läxa jag har gjort!
Sitter fortfarande med min jämförelse Kina/Indien.
Ojojoj så mycket det är!
Har just skrivit färdigt om Kinas alla jävla dynastier:S
Alltså jag har tappat bort mig på hur mycket jag har att göra, när det ska in osv.
DET är ett stressmoment!

Nu vill jag bara ha långhelg:D
På torsdag ska jag och Simone göra stan, det är alltid kul:] vi hade tänkt försöka hinna med årets första mjukglass då också!
Sedan ska vi så klart busa på fredag!
Ska bara hitta åt ciderN^ nu så Ola kan köpa den!
Jag tror det kommer bli funz, om bara vädret inte är som dagens; Regn som satan!
Det är så jobbigt att kliva upp på morgonen då det är grått och regningt:( Tur att en stor sol utlovats!

Jag kanske skriver sedan, har som inte så mycket intressant att dela med mig då skolan tar upp all min intressanta tid!

Lyssna på Mansons nya låt!!
Jag tror allt jag är lite dark and twisted.



1 kommentar:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra