söndag 26 april 2009

jag förstod aldrig orden som du sa

Plugg plugg plugg.
Men nu är jag snart klar!
Jag kommer aldrig gå i gymnasiet igen, ever.

Igår var vi först på en fest, men det var lite lame där så vi lämnade Cookie i sticket;D
Sedan tog vi en promenad, pratade med Jocke, pratade med Gutte och Simone fick även prata med min kusin Björn som förövrigt bara hånade vår dialekt.
Jag hatar det, det är ju han som har talfel!
Han ska iaf dra med vänner hit upp på min student hotar han med:S det tycker inte jag, för han flörtar med allt och alla - det kan de som träffat honom intyga.
Så då måste jag vakta alla mina vänner.

Nu går jag Mån-Tors, en ganska lugn vecka ser det ut att bli också:)
Sedan på fredag ska jag på förfest hos Björn och Erika och sedan får jag se vart det bär av!
Jag vill till Lycksele, faktiskt.
Men jag ska ju vara där på studenten, så då kan jag vara här nu, för jag festar typ never i Umeå.
Jag räknar kallt med att träffa min drömprins!
Han får gärna vara som min stora love - Joakim Thåström:D

Linnéa, vill du till Stockholm med mig i sommar?
Vi kan gå på Gröna Lund och skrika som pojkar i målbrottet.
Fika hela dagarna.
Speja efter kändisar.
Gå spökrundan i Gamla Stan.
Skratta åt alla brats.
Åka fel i tunnelbanan.
OCH! promenera på VÄÄÄSTERBRON six in the morning! - cause it makes me think of falling.

Nu ska jag spana kläder och göra läxa.

Vad är mening med att ta livet av sig om man inte kan höra snacket efteråt?




Inga kommentarer: