lördag 25 april 2009

200

Jag har nu skrivit 200 inlägg.
Varför har jag inte tagit bort bloggen? det vet jag faktiskt inte.

Jag borde gå ut och gå för det är fett fint väder!
Men jag känner faktiskt inte för det.
Har sett Moulin Rouge (all you need is love!) och gjort läxa, vilket jag gör än.
Ikväll ska jag och Amanda se Austrailia + att jag eventuellt ska på en fest med Cookie!
nyktert då.

Det är 27 skoldagar kvar, hur ska jag hinna?
Har inte beställt klänning än heller - och har börjat tvivla på den jag tänkt mig.
Gosh.
Tror inte heller det blir peace and love. Vet inte ens om jag tycker det känns tråkigt, men iår trodde jag faktiskt att jag skulle ta mig iväg.
Jag är verkligen inte så pepp på student och sommar som jag trodde att jag skulle vara den dagen jag intog min plats som gymnasieelev.
It kinda sucks.
Jag är inte speciellt pepp på något.
Då jag satt i soffan förut och gjorde läxa gick det plötsligt upp för mig att jag inte ser fram emot något alls.
Men jag är inte bitter för det!
Snart kommer mina glansdagar.

Jag har sagt upp många kontakter de senaste månaderna, en faktiskt alldeles för några dagar sedan.
Hur mycket man än tycker om en person så måste man tycka om sig själv mer.
Jag ångrar mig inte än, men jag vet att det kommer finnas tillfällen då det svider.
Jag tycker dock att jag är nog ärrad för min ålder, jag vill spara mig några år till.

Läxa, som sagt.

XOXO



Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt
Men den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Inga kommentarer: