torsdag 12 mars 2009

var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma



Jag skolkade just min första lektion..pluggar redovisningen jag ska ha 09.30.

jag skulle behöva nånting.
Ni vet då man är törstig men inte vet vad man vill dricka, så känner jag.
Alltså förlåt för att jag klagar..
men jag har ont i magen. Verkligen gnagande ont.
Tvivel, ångest.. flera andra känslor som jag inte kan sätta ord på.
typ ensamhet men ändå inte:S
De flesta gör slut nu, jag antar att det är för att på sommaren vill man vara singel så att man kan ragga på festivaler and such.
Jag är tvärtom, det är ju på sommaren man ska ha någon!
jag har inte haft en bra sommar på 3-4 år.
Det är mitt fel.
Man bestämmer själv vilket humör man ska vara på, det blir vad man gör det till, man måste tänka positivt - det är vad jag växt upp med, så varför kan jag inte leva efter det?

Slutklagat för idag.
Inatt ska jag drömma om regnbågar och imorgon är det fredag.
Knight in a shiny whatever.
Jag vet inte varför
men jag återvänder alltid hit
det var väl något vi sa här
något vi gjorde
som förändrade mitt liv

Inga kommentarer: