torsdag 12 mars 2009

it's already bad

Jag drömde om en person inatt, en person jag inte vill drömma om.
Jag drömde först 1 gång, vaknade, somnade, började drömma om honom igen.
Jag vet inte om jag vågar skriva här vem det är.. men om jag skriver att jag har varit ihop med honom har ni 2 alternativ.
Om jag även skriver att han är den av dom jag INTE ångrar så kanske ni vet ännu mer.

Vad har hänt? det är det jag undrar.
det är nu 14 månader sedan jag senast hade en kille, okej det kanske inte är så farligt, men jag har börjat fundera om det är MIG det är fel på?
Jag ångrar en del saker i mitt liv, en del människor önskar jag att jag träffat då jag var äldre för jag gjort många fel..
Nu är det en dålig dag, eftersom att drömmen om den där personen påminner mig om ALLT!
Okej, det var ett jobbigt läge, jag var ung och det var för mycket för mig.
Men att byta bort det mot det jag fick, det är ju så otroligt dåligt.
Jag kunde iaf ha gjort det på ett snyggt sätt, men nej, dum var jag.
Så, drömmen påminner mig om att jag var dum mot någon jag tycker om, han är förlovad, jag har varit ensam 14 månader, före det var jag olycklig - jag fick vad jag förtjänade, får jag fortfarande vad jag förtjänar.....?
Jag kanske borde göra en såndär lista som Earl har i my name is Earl...

Fan, som att jag inte hade nog dåligt samvete iaf.

And in my honest observation
During this operation
Found a complication in your heart
So long
'Cause now you've got
Maybe just two weeks to live
Is that the most the both of you can give?
If life ain't just a joke
Then why are we laughing?

Inga kommentarer: