tisdag 3 mars 2009

kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Händelselös dag, har levt på mackor och glass (Y), jag suger pung.
tog ett beslut nyss, så nu får vi se if I got big balls.. skulle vara trevligt med lite beslutsamhet for once.. brukade ju ha det förr.
Anyway så.. jag känner inte för att skriva!
Jag är rätt trött och så, faktiskt.. trots att jag sov närmare 12 timmar inatt.
Vill ändra min bloggdesign, borde plugga, borde träna, sluta äta, kolla upp mina bröstsmärtor igen, vattna blommorna här inne, vara ärlig mot mig själv, säga upp kontakter, lönnmörda NÅGON.. Listan kan göras lång!

Jag såg fram emot sommaren förut, jag vet inte om jag gör det nu, inte mer än jag ser fram emot något annat.
Vad spelar årstiden för roll?
Det spelar ingen roll, ingen alls!
jag kommer känna då som jag känner nu om inte JAG gör något.
Att snön smälter och all hundavföring kommer fram hjälper ju knappast mig emotionellt, eller fysiskt heller för den delen.

Men who are too good looking are never good in bed because they never had to be.
Kanske ska börja leva efter det då!
Nä huvva, tror jag ska sova.

Tjingeling, efter behaaaag!
So I won't stop dying, won't stop lying
If you want i'll keep on crying
Did you get what you deserve?
Is this what you always want me for?

Inga kommentarer: