söndag 1 mars 2009

everything about you pains my envying

"Jag och Eklund hade samma skjorta, så han fick ta av sig sin."
Kvällens citat.
Eller det sas massa roliga grejer, de flesta av simon, men då måste man dra bakgrunden och det orkar jag inte;P
inte såå bakis idag, faktiskt.¨
Men jag var full igår vill jag lova! FULL LIKA A KASTRULL.
det kom fram en del roliga grejer, som att mitt roliga ex som jag såg hela kvällen frågar andra om massa saker, om mig då.
Sedan så var jag stalkad hela kvällen! Kissen försökte hjälpa mig men det gick dåligt alltså.
sedan, då jag gick hem ensam i natten, köpte jag en pizza!:D
Han i kassan flörtade dock med mig som satan!
han frågade vart jag kom ifrån, han hade tydligen jobbat i Åsele;P
Sedan frågade han vart jag bodde då jag var i Lycksele..
+ att han sa "du har inte varit här förr va? för ditt vackra ansikte hade jag kommit ihåg!".
han var säkert 40 år gammal.. vafan säger man? .. jag log och nickade typ..
Anyways så åker jag nog hem ikväll.. vill hem och schlappa innan jag måste börja plugga!
Ska även färga håret ännu mer!
Aja, nu ska jag se sex and the city och äta chips!
Kommer du någonsin förändras?
om inte, glöm mig.
I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

Inga kommentarer: