fredag 9 januari 2009

we're so starving

Idag var en bra dag!
började 10.40, hade historia där vi pratade om den kommande terminen, sedan hade jag samhälls och där såg vi på en film om barn i fängelse.
Dock så ser det ut att bli slitigt i båda kurserna;/

Efter skolan var jag på stan och köpte en mascara (en blå som Linnéa har, den är så bra), sedan köpte jag även hårmask, foundation och en ögonfranskam.
Därefter mötte jag på herr Robin Forsgren aka Frallan som jag inte sett på år!
han är fortfarande snygg, fan också!

Sedan kom jag hem, sov 2 timmar, och nu vill Jessa och Geronimo ha med mig ut.
Jag tänker inte:)
Ska börja träna på måndag och känner mig LITE snål.
Får se vad som händer ikv, Katja har också ringt och ville hitta på något + att jag lovat Simone att underhålla... jag som är så trött och bara vill lata >.<


Marlene min vän fyller 19 i helgen! grattis Darling:)
Jag kommer inte befinna mig där, och jag tänker nog inte skriva här varför direkt...
Men fråga Linnéa så får du veta varför!
egentligen borde jag strunta i det och komma eftersom du fyller år.. men jag känner att jag bara skulle bli bitter och ändå inte var kul eller ha kul, jag hoppas du förstår

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag blir emo.
Jag ska ju tillohcmed ha fest hemma hos mig PLUS att det är gratis inträde till hotellet.
I'll miss you <3

Anonym sa...

Men jag blir emo.
Jag ska ju tillohcmed ha fest hemma hos mig PLUS att det är gratis inträde till hotellet.
I'll miss you <3