söndag 11 januari 2009

tillåt mig hånle

Nu hänger jag ut mitt ex Johan, men who the fuck cares?
Jag sa till honom i början av november att jag inte känner att jag behöver honom i mitt liv.
För vi är inte vänner och enda gången han ringer mig är då han är full och har något att klaga på, jag är ingen jävla klagomur!
Sedan ringer han, natten till min födelsedag, har tappat körkortet och säger ungefär "du betyder mycket för mig och jag vill vara din vän forever".
Jag, i min enfald, säger "jaja".

Men han är så otrevlig, förmer och dryg!
ni fattar seriöst inte.

Så på nyår var jag återigen ärlig och sa att jag inte vill ha något med honom att göra.

Ikväll på hotellet går han fram till Linnéa och börjar snacka om att han aldrig varit otrogen mot mig fast massa tjejer varit "hungriga på honom"? what the..!?!
Grejen är att han erkände för mig då vi gjorde slut att han varit otrogen, + att jag har flera källor.
Iaf, Linnéa säger ungefär "varför pratar du med mig? jag vill inte prata med dig" - sedan går hon och ringer till mig och vi skrattar åt honom och hans skitsnack.

Nu fick jag ett sms som lyder följande:
Ni ihålla hata mig;D Räkna inte med mig ngt mer i framtiden...Bye typ forever.......;p

álltså va? jag förstår inte meningen?

Jag svarade följande:
Du vet, anledningen till att jag aldrig hör av mig till dig är för att jag inte velat ha något med dig att göra på över 1 år:)
Och jag hatar inte dig, hade jag hatat dig hade jag behövt känna något.
Lycka till med att växa upp:)

Seriöst, har jag nånsin tyckt om den där?

Well surprise
I've got eyes
Now goodbye

1 kommentar:

Anonym sa...

AHAHAHAHAHAH, och lite mer AHAHAHAHAHA :] braaa!