torsdag 29 januari 2009

all my tomorrows won't save my today

Min sista lektion börjar 12.40.. 1 bra sak med idag!
Imorse vaknade jag med den värsta huvudvärken sedan 1973 och jag ville mer än allt bara dö.
Hade iaf stresshantering först, det var slappt som det brukar.
Sedan har jag haft rasism där jag och Simon ritade en fuljävla drake och halva får..
efter det var det matte, väldigt tråkigt, väldigt väldigt tråkigt.

Idag ska jag tvätta klockan 16 och sedan måste jag plugga som besatt!
har 3 prov imorgon och fick jag bestämma skulle världen gå under ikväll....

Var iaf trevligt igår!:)
Jag och Cookiedough (Katjan) pluggade på biblioteket, men vi var så hungriga så vi köpte cappuchino, den var asgod!
Sedan for jag hem, åt grillad kyckling, pluggade lite mer, tyckte att Katja skulle komma - Katja är så kewl.
Tycker även att Katja ska följa oss ut om jag stannar i helgen..:(
Jag vet inte hur jag ska göra och jag har deadline idag!
Vad är så svårt med att bestämma sig kanske ni undrar?
Jo, jag har ju börjat mitt nya liv som sagt, och sprit är dåligt dåligt.
Snedstegade i Åsele, ska jag snedstega igen?
+ att då man är full skiter man verkligen i vad man äter, så jag lär ju äta 5 pizzor och slösa massa pengar.
Vojne vojne.....

Aja, nu ska jag snart dra och ha mitt jävla seminarium i historia..
jag vill sova tills det blir vår!

XOXO

Hurry, hurry
You put my head in such a flurry, flurry
What makes you so special?
What makes you so special?
I'm gonna leave you
I'm gonna teach you
How we're all alone

Inga kommentarer: