fredag 30 januari 2009

100. Where good girls go to die

Linnéa vill att jag ska till Lycksele och se henne göra bort sig, men icket!
"dels är det förbjudet och dels har jag ingen lust" - citat Sven-Erik Marklund.

Jag skulle hem ihelgen.. jag vill hem varje morgon då jag vaknar, vet inte varför just då men.
Iaf så vill folk att jag ska stanna.
Egentligen vill jag ju det, men jag kanske är lite mesig.
Anyway så är jag uppe nu även fast jag ska ta bussen till skolan först 09! jag pluggar!
egentligen skulle jag lätt kunna lägga mig och sova igen men nej nej, jag är för mycket pluggis för det, tyvärr alltså.
Anyways så ska jag sedan på stan och köpa skor, hem och duscha etc etc, Katja kommer och vi ska göra sushi! Vi är massa som ska äta här innan vi ska ut ikväll, men de kör pizza/hamburgare och jag och Cookie kör sushi (Y).
Bara den är skoldagen tar slut är jag lyckligast ever!

Så det blir kanske en trevlig helg iaf! trots min mammasjukhet.
Fredag: Fest.
Lördag: Se sex and the city hela dagen och gnälla på bakishet.
Söndag: Fika med Amanda.
Jag har alltså inget plugg i helgen!!!
Däremot då jag åker hem till Åsele nästa helg måste jag plugga till ett matteprov som vi har måndag.
Sometimes it really do suck to be me.

XOXO
Long after midnight
on a night like this
I'd sit by my blacklight and dream of your kiss
pulsating music filled my room and my head
and I dreamed what it'd be like to have you in my bed

1 kommentar:

Anonym sa...

Sucks to me you? Sucks to be me! Min bästa vän vill aldrig komma och hälsa på!