lördag 27 december 2008

trouble, you can't fool me.

Nu har jag ätit julmat för sista gången på 1 år!
fy så less jag är på det.

Idag sov jag till 12.30:S
Det här beror på att jag helt enkelt inte kan sova på nätterna.
Jag är trött, men direkt då jag lägger mig ner blir jag pigg så då börjar jag se anime eller dylikt.
Inatt skickade Marre sms, dom var ute och körde bil och jag blev så sugen på att vara med!
Meeeeen, även om hon frågade om dom skulle hämta mig så kändes det taskigt eller hur jag ska säga... menar, bensin är dyrt och klockan var typ över 2;P
Kommer ju imorgon;D geeez så jag vill leka då.
Anyways, jag sover som bäst efter klockan 5-6, men här hemma blir man ju väckt så tidigt + att man får ångest om man sover längre än till 10 så jag går ju iaf runt som en höbal hela dagarna utan någon märkbar hjärnaktivitet, it sucks.

Förövrigt borde jag börja packa till imorgon för mina grejer ligger utspridda över hela huset och även utanför säkert... jag är jävligt imba på att stöka ner.
Viktigast är mitt vin, min morgonrock och parlamentetfilmerna! ni hör ju, jag ska ligga med vindunken i morgonrock och skratta åt Johan Rehborgs hästimitationer - äg.

Sen så är det verkligen snart nyår, det kommer äga enligt mig.
Det kommer äga av minst 17 olika anledningar.
you just don't stand a chance.

Det är btw svårt att bränna skivor!
det blir så mycket rockigt, men triggar det andra än mig?
äsch, who cares.

Nu ska jag packa:]

love love love love love love love love love love love love love love

Inga kommentarer: