fredag 26 december 2008

djungelvrål och salta nappar

Har tittat på lite äldre bilder på mig, och man blir fan inte alls snyggare med åren!
om man jämför med nu så var jag otroligt mycket sötare förr:(

Har haft SÅ tråkigt idag!
har bara väntat på att Linnéa ska komma, och då hon kom var hon så tjött så tjött....*suck*
Dessutom ska jag sluta äta mat... jag känner mig fläbbig.

Gårdagen pratade jag mest med min "vän" jag träffade på x3m sist jag var där.
Och till min stora glädje är han SNYGG!
menar, där i mörkret bland allt folk var jag inte så intresserad, visst, han såg bra ut.
Men han är ju SNYGG!
fan å, kanske måste gå med på att träffa honom, om jag får ha med en "livlina" that is.
...sedan vill jag gå ned mina 10 kilo övervikt det känns som att jag har atm.


Håll ut några dagar till!



Kort på mig, cirka 1 år gammalt.
Väldigt blå bild, men jag tycker min lugg var söt!

Inga kommentarer: