torsdag 18 december 2008

There's a LEVEL to how emo a band is?

Är nu i Åsele:D
Nog för att kvällen har spenderats med den satans landstudien som ska in imorgon 18, men who cares.
Jag är snart klar med den, men jag vet fan inte vad jag ska skriva på litteraturöversikten? det är verkligen riktigt luddigt!
VAD ÄR DET FÖR NÅGOT!?!?!?!

Imorgon ska jag kliva upp 9, göra landstudie, äta lunch med mam, pap och Glenn, handla en julklapp, kolla på en jacka, hjälpa mamma att handla, byta från ungdomskonto till vanligt konto, baka, fara och titta på våra kaninbebisar (:D) och sedan, på något förunderligt sätt, hinna färdigt rapporten....wish me luck!

Provet idag gick bra by the way!
Men det kunde helt klart gått 5 gånger bättre...
Hur kan Pär med ä tvinga oss att ha massvis med åsikter om något han gett oss att läsa på och som vi inte förstod för 1 vecka sedan?
I hate some.

Nu ska jag se anime och sova!

You sounded hurt and you know that I believe you
Searching every little thing to find a way
To tell your heart just to wait a little longer
I swear we'll make it

Inga kommentarer: