torsdag 18 december 2008

Just want to be a footnote in someone else’s happiness.

Seminariumet idag gick över alla förväntningar! tur det.
Känns mycket lättare nu även om det är så att jag har prov imorgon och tror att jag är en aning oförberedd;/
Jag hoppas på ett mirakel, helt klart.. hoppas Pär med ä är snäll mot oss.

Idag kom jag hem ungefär 19(!), vilket var fett sent! har inte hunnit plugga alls känns det som + att jag varit hemskt trött hela dagen, konstigt nog inte nu då jag ligger i sängen dock.
har även hunnit packa nu ikväll.
Det är sjukt svårt att packa för 3 veckor!
Ofta jag vet vad jag ska ha med mig? ...ååååh så mycket jag kommer upptäcka att jag glömt imorgon kväll alltså.

Ser fram emot nyår! vet inte riktigt vad som kommer hända än men jag behöver lite miljöombyte och sköna människor.

See u the next day in Åsele!

uff, misses.
Your remorse hasn't fallen on deaf ears
rather ones that just don't care
cause I know
that you're in between arms somewhere
next to heartbeats
where you shouldn't dare sleep
Now I'll teach you a lesson for keeping secrets from me
Take your taste back
peel back your skin
and try to forget how it feels inside
you should try saying no once in a while

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer vara med mig. det är allt du behöver veta kommer hända ;P
Och sorry för Umeå igår. jag är så van att du bor i lycksele att jag inte tänker på det :o
<3

Anonym sa...

fin bild du har!