fredag 12 december 2008

jodu.

Fick till slut komma in, eftersom Amanda gick tidigare från skolan!
Inte fan öppnade Glenn, dumjävel'n!
Vi städade iaf hela lägenheten och sedan spelade vi mario kart varefter vi gjorde våra respektive läxor.
Jag tränade inför historieprovet nästa vecka - helt oförståerligt.
Sedan kom mor, far och Elvira hit!:D
Vi åt bullar, drack kaffe och spelade halo 3:)

Har sovmorgon till 10.40 imorgon, så klockan 09 lovade mamma mig fika;D
Sedan ska pappa skjutsa mig på skolan.
Där har jag debatt om konsumtion (som jag tränar på atm), och samhällsredovisning.
Sedan ska jag på stan och julhandla med familjen, äta på O'learys på kvällen, och sedan hyra film och äta fett!
det blir nog en bra dag!

Aja, som sagt så ska jag träna debatt nu, sedan ska jag sova tror jag!

He was the fire, restless and wild
and you were like a moth to that flame

Inga kommentarer: