torsdag 11 december 2008

I ett trapphus

Eftersom familjen kommer ikväll och ska sova hos Amanda skulle jag komma hit och städa efter skolan då Amanda fortfarande har sin skola.
Men nu är det så att min käre bror okså bo här då han håller på att ta sitt körkort, än om det har gått segt något så pinsamt.
Jag har nu ringt honom 9 gånger, skickat 5 hotfulla OCH hatfulla sms och även stått och ringt på dörren i 15 min. Öppnar han? svarar han? NÄ!
om ni visste hur arg jag är!
"han hatade den så hett att all snö i Småland hade kunnat smälta."
Bäst för honom att han inte öppnar dörren nu!
Orkar inte gå hem heller då jag vet att han är där inne!!!!
Det är halt, kallt, och jag ska tillbaka hit om 50 min.
Fy satan alltså, ibland blir jag jävligt förbannad på det som kallas min familj!
Nu sk ahan få städa, som straff för sin lättja. Sent skall syndaren vakna heter det ju, och det verkar ju stämma!

Annars så går det sådär med mitt halsvirus.
Ska iaf äta som en gädda i helgen, så jag får ha hur ont jag vill!

Nu blev jag grymt tjurig på livet!
PAYBACK TIME!!

..och jag hoppas verkligen att ingen kommer och ser mig sitta här i trapphuset med en dator.


Another knife in my hands
A stain that never comes off the sheets
Clean me off
I'm so dirty babe
It ain't the money and it sure as hell ain't just for the fame
It's for the bodies I claim

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

hhaha, i ett trapphua! ahah fyy så roligt för min del! stakkers greta! utelåst!