söndag 28 december 2008

I hope it's gonna make you notice, someone like me

jag hade en näradöden-upplevelse inatt!
Andreas körde Lycksele-Åsele, Åsele-Lycksele på ganska långt under 2 timmar! det är inte dåligt.
Men som Andreas sa "Tur det är mörkt ute, då hinner vi se om vi får möte!", Yes! men dom 16 renarna som eventuellt hade kunnat stå där hade vi ju inte sett;P
Haha, det var funny!

Nu sitter jag hemma hos Marlene och goofar, eller nä, det är hon som goofar!;D
D2 och dålig musik, jo jag tackar!;D
Väntar på att Linnéa ska ringa så att jag får fara till henne och typ duscha:S
Skulle ju kunna fråga om jag får låna en handduk här, men skulle jag börja duscha nu skulle hon ringa och säga åt mig att gå ut.

Vad händer ikväll då?:)

Nu skickade Linnéa! hon skulle bara lasta av sin mormor.


Given a chance
I'm gonna be somebody
If for one dance
I'm gonna be somebody
Open the door
it's gonna make you love me
Facing the floor
I'm gonna be somebody

Inga kommentarer: