måndag 15 december 2008

I don't love you

Seriöst, landstudie.
Det suger mer än något jag kan komma på för tillfället.
Är så äckligt less på skola så jag skulle kunna strunta i allt!
Blir bara förbannad på allt!
Skulle kunna strypa någon för att negerflocken ovanför Linnéa stör henne! HÅLL KÄÄFTEN FÖR SATAN!

Varför är människor så dumma!?!
Varför har vi sådan kontroll över allting bara för att vara så jävla dumma?
I don't get it.

Men jag då, är jag smart?
Jag vet egentligen inte..
Enligt diverse iq-test är jag above average, men då är ju det ungefär 25% chans att man väljet rätt alternativ bara genom att gissa.
Vad är iq?
Hur är man då man är smart?
Vad innebär det?
Bara för att man har högt iq, hög hjärnkapacitet, är man smart då?
Är man smart om man tänker rationellt eller är socialt begåvad?
enligt omvärlden kanske jag bara är blond... som sagt vet jag inte.
Just för tillfället anser jag mig dock smartare än majoriteten.

Huvva huvva huvva!
Jag vill sova utan att krav att vakna... jag sover så dåligt nu, vaknar flera gånger per natt, vilket inte är likt mig.
Jag vill äta utan att tänka på att jag kommer bli tjock då jag inte ens får träna.
Jag vill kramas, kyssas och fnittra utan att behöva känna mig skyldig för att jag inte vill ha ett förhållande just nu.
Allt är ett enda stort JAG VILL.. men det är ett ännu större JAG VILL INTE.

Jesus så skönt det ska bli att fara hem till Åsele och hem till Lycksele.
Umeå kan ju suga en purjo.

Only you.

3 kommentarer:

Anonym sa...

You can just come to me.
I can kiss and I can hug and you can also sleep in my bed :D Jag har tillochmed städat rummet, jag tycker i alla fall du ska överväga saken.
Tack.

Her Majesty sa...

Alltså Marlene, ibland är du snygg.

Hennes Kungliga Majestät sa...

suga en purjo, jag tänker endast på den där finska purjo-snurrar-låten!