söndag 14 december 2008

en ändlös dröm av sena nätter

Helgen var faktiskt rätt bra!
synd att den är slut, även om det innebär att det är 4 skoldagar kvar och därefter ett välbehövligt lov!
Ni förstår inte hur mycket jag ska njuta!
Jag ska sitta och njuta hela tiden med ett stort leende på läpparna!
Även då jag sover!

Sitter nu med min satans landstudie som ska redovisas på onsdag (jo jävlar)...
Tur att jag alltid lyckas förvåna mig själv.
Sedan har jag ett prov på torsdag, vilket jag inte prioriterar atm.

Fick ett spel av Simon igår...
Simon säger: Nu jävlar
http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/simpla_spel/the_worlds_hardest_game.html
Drop a heart, break a name säger:nu jävlar?;P
Simon säger:spela
Simon säger:vinn över mig
Vilket jag även gjorde;)kom till level 10, han trodde inte jag skulle ta mig till level 6.
När ska han lära sig att han är min bitch?

Men gott folk, spela, vinn över mig, I dare you.

Jag vill ha fondue, NU!

Daylight licked me into shape
I must have been asleep for days
And moving lips to breathe his name
I opened up my eyes
And found myself alone
Alone above a raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me

You
Soft and only
You
Lost and lonely
You
Just like heaven

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns absolut ingenting, alltså ingenting!, som du kan komma med som inte ger dig rätt till att ha ångest över att du inte kom i helgen.
En del av mig skrattar åt dig för att du inte sket i allt som störde och kom hit, och andra delen tycker synd om dig för allt om hindrade dig :)
Anyways, jag kan tyvärr inte säga - det kommer igen - 'cause it won't. haha, älskar dig i alla fall gumman.