söndag 21 december 2008

heaven can wait

Min lillasyster har kräkts ikväll så jag väntar mig magsjuka på jul!
jag hoppas vid gud att hon är matförgiftad.

Förövrigt så har jag glömt min ipod-kabel i Umeå >.<
Vilket innebär att jag inte vill använda den eftersom jag inte kan ladda den, men jag vill ändå inte använda den eftersom jag inte kan lägga in ny musik och jag är så less på den jag har nu.
Allt det här leder till att jag inte vill gå ut och gå, för det är så tråkigt utan musik..
men vafan, det är så kallt iaf...

jag vill verkligen hitta på något!
men det är svårt att vara impulsiv i Åsele:S
kan liksom inte ta mig nånstans! hade lätt kört till Lycksele eller dylikt om jag hade haft körkort.
Sedan så finns det inte många jag vill våldgästa här direkt.. och förövrigt känner jag mig så slö...så det är som att även fast jag vill göra något så orkar jag inte.
Jag har det jobbigt alltså!

Ska försöka få pappa att fara ut och köra med mig imorgon, lite action i tillvaron!
ja jesus... this is boring!
Överskottsenergin kan vara skadlig.

tror jag ska ladda hem en film att se på medans jag somnar, är rätt så less på att sitt upp



I try to make you see my side
Always trying to stay in line
But your eyes see right through
That's all they do

Inga kommentarer: