måndag 19 november 2012

du förändrar allt

I'm back again.
Haft en riktigt skön helg där jag lämnat lägenheten bara för att handla godis ungefär! Ja, och såklart träna innan godiset, måste ju gå plus-minus 0 iaf.
Har tvättat, bakat bröd,tittat på när Gustaf målat i lägenheten och sett massa film så nu känner jag mig rätt utvilad.
Sitter i skrivande stund och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan bege mig till skolan. Idag har vi workshops hela dagen, typ 90 min redovisning alltså! Nervös? nej faktiskt inte, kan det jag ska säga utantill så förhoppningsvis får jag inte hjärnsläpp. Tur att den enda jag är rädd för i klassen är läraren, inte så svårt att undvika att titta på honom.

Börjar längta efter att det ska snöa här i Umeå, just nu är det tragiskt mörkt och trist och det gör mig om möjligt bara tröttare. Var hemma i Åsele förra helgen och där hade det snöat som satan! alternativt blir det Åsele till helgen också, ni vet ju att jag fyller år på torsdag (eller hur?) och även mormor fyller år så det kan ju vara trevligt med någon som lagar mat åt mig!

Ska lyssna på lite Winnerbäck och sakna Stockholm nu tror jag, för det gör jag just nu, guuuud vad jag saknar Stockholm!! Tur vi ska dit om drygt 1 månad:)

Men that's that, väldigt spännande som ni hör! Men jag är nöjd med det.

Jag ser den gräddgula färgen
Den moderna men diskreta
En helhet för det enkla
Bara fälla upp och skruva
Men ändå alltid nåt
som ville jaga och förvirra
Nåt som inte var Ikea
Nåt som inte hade lösningen
i kanten

Inga kommentarer: